sunnuntai 27. toukokuuta 2012

I love London


Tänään oli ihan huuippu päivä! Lähin kymmenen aikaa kohti Lontoota hitaalla junalla ja matka kesti 50min, sit nähtiin Pinjan ja Saimin kanssa Oxford streetillä. Pinja ja Saimi näytti mulle paikkoja, China townin ja Big Benin, kaukaa nähtiin myös buckingham palace. Päivällä käytiin pika picnikillä St. James Parkissa ja sit lähettiin merimieskirkkoa kohti suomalaisten au pair tapaamiseen! Siellä pohdittiin mitä juttuja me ollaan toivottu au pair vuodesta ja onko toivomukset toteutunu, sit piirrettiin aikajana miltä oma tulevaisuus vois näyttää ja sit keskusteltiin paluushokista suomeen. Oli ihan muksaa, meitä oli 7 au pairia paikalla!

 China town


 Big Ben with Saimi

 Au pair tapaamisen jälkeen käytiin sit kaupassa hakemassa ruokaa ja mentiin uudestaan picnikille ja vietettiinki loppu ilta Hyde parkissa! Mä ku makailin vatsallani tuossa nurmikolla, niin muutamat jätkäporukat käveli ohi ja sit sieltä jotkut hymyili ja katto mua pitkään xD
 Siel oli paljon ihmisiä mut kauempana
Hyde Park

Picnikin jälkeen olin lähössä kohti kotia, mutta sit se turistikaupanmyyjä, jolta sain viime kerralla numeron halusi että meen käymään moikaamaan sitä duuniin ku tuun lontooseen. Ja sithän mä poikkesin matkalla taas turistikaupassa :D mut oli kiva nähä se uudestaan! ja sit se anto mulle Lontoo laukun! wohoo : )

Ja ku olin kävelemässä puistosta Oxfordille hymyillen johtuen mukavasta päivästä, nii yhtäkkii mun takaa juoksee sellanen tummaihonen about 25v jätkä ja selitää et oon tosi kaunis ja et sen oli pakko tulla puhuu ku se huomas mut ja sit se halus arvata mistä oon kotosin arvaukset oli Latvia, Liettua, Venäjä ja Viro ja sit kerroin et oon Suomesta mut asun täällä. Ja sit se kerto et sen joku tuttu on täällä kans au pairina yms. On se kiva että täällä tullaan kadulla juttelee tollee. Sit vaa sanoin äkkii et mul on kiire ja häippäsin paikalta, ja sit se kyl tuli viel halaamaan mua.... : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti