tiistai 24. huhtikuuta 2012

Ensimmäinen päivä 24.4

IHANAAAA!
Matka englantiin lähti hienosti, lennot meni oikein hyvin! Lennolla Tukholmasta Lontooseen kone oli täynnä hyvännäkösiä bisnesmiehiä, mutta mä istuin kuitenkin kahden ällön miehen välissä, toinen kuorsas, toinen teki jotain työjuttuu konella... Mut mä selvisin siitä. Heathrown kentällä hain ekaks laukun ja kun tulin ulos niin Morten oli vastassa, auton ettimiseen meni hetki kun eka oltiin väärässä kerroksessa : D

Matka kentältä kotiin kesti vajaan tunnin ja se meni nopeasti jutellessa Mortenin kanssa ja maisemia kattellessa, alkumatkasta tihutti vettä ja sitten alkoikin paistamaan oikein kunnolla : ) Kun tultiin kotiin, Hanna ja Matilda oli ikkunassa vilkuttamassa. Heti kun päästiin sisään ja sain takin pois päältä Matilda ojensi kädet kohti mua ja tuli reippaana tyttönä mun syliin ja sit takas äitille ja taas mun syliin : ) Matildan oma leikki : )

Sit oliki jo kamala nälkä ja valmiina oli perunoita ja lihapullia ja harmaata kastiketta! koska Morten oli ostanut vahingossa ruskeaan kastikkeeseen jotain mustaa väriainetta ( vaikka piti olla ruskeeta..) Mutta hyvää oli silti ja nälkä lähti : ) Uusi koti on aivan ihana, pieni, suloinen ja tosi kodikas! Ja mun huone on nätti ja viihtyisä.

Hanna laittoi Matildan nukkumaan ja lähti viemään Mortenia lentokentälle, Morten lähtee Tanskaan työmatkalle ja tulee lauantaina takas. Vietetään siis tyttöjen kanssa tää viikko suomen kielellä : )

Mä sain laukun purettua kaappeihin ja nyt on pienten päikkäreitten aika kun Matildakin nukkuu!

 Matilda ja mä
 olkkari
mun huoneen ikkunasta näkyy tämä
 mun huone


1 kommentti: